Сергій МІЛОГРАДОВ
Вищий спеціалізований суд урочисто відкрив новий сall-центр. Законники сподіваються, що після цього сторонам буде простіше отримати достовірну та повну інформацію.
Як повідомили в суді, call-центр створено з використанням новітніх інформаційних технологій. Зокрема, впроваджено опцію «інтерактивний довідник оператора» — це супроводження і навігація оператора упродовж розмови з абонентом.
Зателефонувавши до суду, громадяни спершу потраплятимуть на автовідповідач і, натискаючи потрібні цифри, отримуватимуть необхідну інформацію (так само як працюють довідки мобільних операторів). Якщо ж жодна із запрограмованих відповідей не влаштовує, можна просто залишитись на зв’язку і чекати з’єднання з оператором.
«Основна мета відкриття call-центру у ВСС — створення необхідних умов для забезпечення громадян своєчасною та достовірною інформацією шляхом використання сучасних інформаційних технологій», — наголосив заступник голови ВСС Михайло Вільгушинський.
За словами судді, ВСС тільки починає формувати свій авторитет у суспільстві, й налагодження комунікації з громадянами — один із найважливіших кроків у цьому напрямі. При цьому М.Вільгушинський сподівається, що приклад ВСС наслідуватимуть інші судові інстанції і також створять call-центри.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 8.04 МБ)
Коментарі
На жаль, наявність кол-центру ніяким чином не впливає на строки розгляду касаційних скарг, які знаходяться "на вивченні судді" понад 2 місяці